- PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
- WYMAGANIA NA POSZCZEGÓLNE OCENY
- PLAN WYNIKOWY
- BHP W PRACOWNI
- REGULAMIN PRACOWNI KOMPUTEROWEJ
Lubię to!
1. Trzy, dwa, jeden… start! Nieco
wieści z krainy komputerów
1.1.
Nauka jazdy. Co można robić w pracowni?
krótka historia komputera
1.3.
Nie tylko procesor. O tym, co w środku komputera i na zewnątrz
1.4.
Systemowe operacje i szczotka. O systemach, programach i plikach
2. Malowanie na ekranie. Nie tylko proste rysunki w programie MS Paint (8 h)
2. Malowanie na ekranie. Nie tylko proste rysunki w programie MS Paint (8 h)
2.4.
Nie tylko pędzlem. Pisanie i ilustrowanie tekstu – zadania projektowe
Trenuj
z Robikiem
3. Żeglowanie po oceanie
informacji. Bezpieczne korzystanie z internetu (4 h)
3.2.
Nie daj się wciągnąć w sieć. O bezpieczeństwie w internecie
https://www.youtube.com/watch?v=yaAQ7fdnnpE
4. Z kotem za pan brat.
Programujemy w Scratchu (6 h)
5. Klawiatura zamiast pióra.
Piszemy w programie MS Word (7 h)
5.1.
Na skróty. O skrótach klawiszowych w programie MS Word
5.2.
Idziemy do kina. Jak poprawnie przygotować notatkę o filmie
5.5.
Nasze pasje. Tworzenie albumu – zadania projektowe
Trenuj
z Robikiem