- PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
- WYMAGANIA NA POSZCZEGÓLNE OCENY
- PLAN WYNIKOWY
- BHP W PRACOWNI
- REGULAMIN PRACOWNI KOMPUTEROWEJ
Lubię to!
Edytor tekstu
1. Algorytmika i programowanie (14
h)
1.Przepisy BHP. Organizacja zajęć z informatyki z wykorzystaniem podręcznika.Algorytmika.
1.3
StosowaniffFFunkcji/procedur
do zapisania wybranych algorytmów w języku programowania
GRA
1.4
Stosowanie tablic/list do
zapisania algorytmów sortowania w języku programowania
2. Obliczenia w arkuszu
kalkulacyjnym (10 h)
2.1
Adresowanie względne w
arkuszu kalkulacyjnym
2.2
Projektowanie tabeli i
stosowanie funkcji arkusza kalkulacyjnego
2.3
Arkusz kalkulacyjny, czyli
kalkulacje
2.4
Więcej o pracy w arkuszu
kalkulacyjnym
2.5
Przedstawianie danych w postaci wykresów
2.6
Wstawianie tabel i wykresów
arkusza kalkulacyjnego do dokumentów tekstowych
PROJEKTY
1. HISTORIA INFORMATYKI
3. Internet (5 h)
3.1
Tworzenie strony
internetowej – projekt
3.3
Systemy zarządzania treścią
3.4
Zadania projektowe
4. Multimedia (2 h)
4.1. Tworzenie prezentacji multimedialnej – projekt
5. Informatyka – historia i przyszłość (1
h)
5.1. Historia i przyszłość informatyki – projekt