8





Lubię to! 

Edytor tekstu

1. Algorytmika i programowanie (14 h)

1.Przepisy BHP. Organizacja zajęć z informatyki z wykorzystaniem podręcznika.Algorytmika.

1.1    Wybrane algorytmy




    


1.2         Zapisywanie algorytmów na liczbach naturalnych w języku programowania



1.3         StosowaniffFFunkcji/procedur do zapisania wybranych algorytmów w języku programowania

ĆWCZENIA 


GRA

1.4         Stosowanie tablic/list do zapisania algorytmów sortowania w języku programowania




2. Obliczenia w arkuszu kalkulacyjnym (10 h)

2.1         Adresowanie względne w arkuszu kalkulacyjnym

2.2         Projektowanie tabeli i stosowanie funkcji arkusza kalkulacyjnego


2.3         Arkusz kalkulacyjny, czyli kalkulacje


                                    


2.4         Więcej o pracy w arkuszu kalkulacyjnym

2.5         Przedstawianie danych  w postaci wykresów

2.6         Wstawianie tabel i wykresów arkusza kalkulacyjnego do dokumentów tekstowych

2.7         Zastosowanie arkusza kalkulacyjnego

2.8         Projekt grupowy

PROJEKTY
1. HISTORIA INFORMATYKI










3. Internet (5 h)

3.1         Tworzenie strony internetowej – projekt



3.2         Więcej o tworzeniu strony internetowej

          struktura strony
        
        Tabela
           KARTA PRACY 1



3.3         Systemy zarządzania treścią

3.4         Zadania projektowe



4. Multimedia (2 h)

4.1. Tworzenie prezentacji multimedialnej – projekt



5. Informatyka – historia i przyszłość (1 h)

5.1. Historia i przyszłość informatyki – projekt